Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 18 april 2010

vinterdäck

Idag finns det säkert många som ångrar att de har bytt till sommardäck. Det är nämligen på noll och snöar. Riktigt trist vårväder med andra ord. Vi kan iaf röra oss fritt eftersom vi fortfarande har vinterdäcken under båda bilarna. Men jag är inte förvånad om tidningarna snart börjar rapportera om trafikolyckor..

2 kommentarer:

maria sa...

J va einviis å sko ha byyt på siin bil å ja saa att e kombe ti koma snö en så på miin bil blir int e byyt na :) tuur va väl he!!

Anonym sa...

Nämen va har ni för hemslt vårväder?! Komber heim ti nästa helg, se till att he ir bäter väder tå! Minsta lika bra som i Åbo! ;) Jenny