Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 13 april 2010

vårens modeller


Med kameran i högsta hugg begav jag mig ut på vår bakgård för att fota vårens fotomodeller. Genom köksfönstret hade jag beundrat en stor fin gräsand under tiden jag strök gardinerna o nu planerade jag då att få en fin bild av den. Men det gick inte alls som jag hade tänkt mig. Gräsanden simmade lugnt in mellan kvistarna o gömde sig. Han var tydligen inte alls intresserad av att vara modell. Nu när jag är inne tillbaka så har han förstås simmat ut ur buskaget igen o ligger nu ute på öppet vatten igen..

Inga kommentarer: