Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 6 oktober 2012

kreativ hobby


Livet går i vågor och för tillfället verkar jag vara inne på en skapande sådan. Det riktigt kliar i fingrarna att ta mig an utmaningar och skapa. Som tur förgylldes helgen med lite utmaningar och jag fick ha lite knep och knåp till barnkalas. Ibland funderar man om man egentligen borde jobba med det man studerat till.. men så påminner man sig själv om att saker man måste göra sällan är roligt. Så hobby förblir hobby.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

He hör väl hösten till detta skapande. Finns e na som e tråkit att gör me bakasi?! ;P

Anonym sa...

tack för det!

säger kompis blå med familj ;).

Linda sa...

det blir ju snart 3-års kalas oxå.... Kanske skapar-glädjen håller i sig en månad till!!